Yhteistyö
UNA-yhteistyö mahdollistaa osakkaiden tarpeiden ja kehittämisen suuntien kokoamisen yhteisen kehittämisen pohjaksi.
Asiantuntemus
UNA Oy huolehtii yhteisen tahtotilan mukaisen kehittämisosaamisen saatavuuden tarjoamisen dynaamisesti siten, että UNA-yhteisön, sekä asiakasomistajien että in-house yhtiöiden, muodostama kehittämisosaaminen on laaja-alaisesti saatavilla koko UNA-yhteisölle. Lue lisää asiantuntijapalveluista…
Asiakastarpeet
UNA-yhteistyö etenee yhtiön asiakasneuvottelukunnan antamien linjausten ja tunnistamien kehittämistarpeiden pohjalta.
In-house -yhteistyö
UNA Oy tekee läheistä yhteistyötä omistajiensa muiden sote in-house yhtiöiden kuten 2M-IT:n Oy, Istekki Oy:n ja LapIT Oy:n kanssa. Niin projektitoimiston, kehittämisprojektien kuin palvelutuotannon resursoinnissa hyödynnetään näiden kumppaniyritysten osaamista.
Osakaskokous
Vaikuttaminen
Yhtiökokouksen lisäksi UNA Oy:n osakkaat voivat saada tietoa yhtiön toiminnasta sekä antaa palautetta ja suuntaviivoja yhtiön toiminnan johtamiseksi osakaskokouksessa.
Kokousaikataulu
UNA Oy:n osakaskokous kokoontuu kaksi kertaa vuodessa. Osakaskokouksen kutsuu koolle yhtiön hallitus.
Yhtiökokous
Päätösvalta
UNA Oy:n osakkeenomistajat käyttävät päätösvaltaansa yhtiökokouksessa. UNA Oy:n varsinainen yhtiökokous järjestetään kerran vuodessa. Tarvittaessa järjestetään ylimääräinen yhtiökokous.
Nimeäminen
Yhtiökokous nimeää hallituksen sekä nimitysvaliokunnan kullekin toimintakaudelle. Nimitysvaliokunta huolehtii hallituksen jäsenehdokkaiden ilmoittamisesta osakkeenomistajille valintaa varten.
Kokouskutsu
UNA Oy:n yhtiökokouksen kutsuu koolle UNA Oy:n hallitus. Yhtiökokouskutsu sisältää yhtiökokouksessa käsiteltävät asiat, yhtiökokoukselle esitettävät asiakirjat sekä päätösehdotukset yhtiökokoukselle.
Vuorovaikutus
Hallituksen jäsenten sekä toimitusjohtajan osallistuminen yhtiökokoukseen turvaa osakkeenomistajalle vuorovaikutuksen yhteisön toimielinten kanssa sekä mahdollisuuden kysyä yhtiön toimintaan liittyvistä asioista.
Asiakasneuvottelukunta
Omistaja-asiakkaat
Asiakasneuvottelukunta koostuu UNA Oy:n osakkaista, jotka ovat yhtiön hankkeiden ja projektien asiakkaina sekä kehittämisestä vastaavista tai siitä innostuneista henkilöistä.
Asiakasneuvottelukunta kokoontuu muutaman kerran vuodessa.
Kehittämistarpeet
Asiakasneuvottelukunta kokoaa asiakkaiden tarpeita ja arvioi tulevan kehityksen painopisteitä, erityisesti sitä, mikä tuottaa sote-palvelujen kannalta tulevaa yhteistä asiakasarvoa mahdollisimman hyvin. Tämä tarkoittaa mahdollisuuksien ennakointia, kehittyviä tulevaisuuden tarpeita ja kysyntää, jossa yhteinen UNA-kehittäminen voi tuoda parhaita ratkaisuja. Fokuksessa on siis palveluiden kehittämisen tarve.